torsdag 24 september 2015

Så trött men nöjd :)

Hade en lugn måndagskväll med lite handling och lite diskning, skippade simningen och tur var väl det för på tisdagen började jag spela innebandy. Jag och 10 karlar mellan 20-45 år (tror jag).

Så. himla. kul!!! 

Och självklart blev jag träffad, ett flertal gånger av innebandybollen och av adrenalinpåslaget. Jag hade så kul att jag inte märkte att en nagel var trasig förrän jag såg blodet (ena sidan av den nageln gör fortfarande ont och idag är det torsdag...).
Jag bestämde mig direkt för att jag ska dit igen på tisdag den 29e :)

Onsdagen var minst sagt smärtsam, delvis på grund av såret på fingret som förmodligen har blivit infekterat, jag gick krokigt för att jag var så stel i korsryggen, benen och mina gluteus maximus ska vi inte tala om :P av den summan så blev ingen simning på onsdagskvällen heller
(men nästa vecka blir det lite av allt tänker jag!)

Idag är det torsdag och jag har stretchat lite, jobbat mycket och fått massage i 30 min (så värt!)
och därefter åt jag god mat och begav mig till spexträffen efter att ha köpt ett nytt par av min favvobyxmodell :) men efter det ska jag inte köpa fler kläder på ett tag, för den 30 oktober ska jag, syrran och fina vänner åka till Ullared :D wohoo!
Det kommer bli legendariskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar