onsdag 30 september 2015

Lite oklart just nu

Så är läget, och jag vet inte vad jag ska skriva här just idag.
Jag har hunnit med (läs: prioriterat) ett till innebandypass, och denna gång blev bollmärkena lite hårdare, lite rödare.
Och jag gjorde mitt första mål igår :) ! Även om jag inte gjorde det med exakthet och så, så blev det mål. Awesome.
Måste öva lite mer nu bara. Och försöka vara mer vid de andras mål istället för att låta min kropp ta de träffar som de andra försöker få in i vårt mål. Men men, jag lär mig tids nog. Det är fortfarande superkul :D
Det är mycket just nu för mig, och jag kanske inte är lika glad som jag brukar, det är som sagt lite oklart, men jag börjar få kläm på vad som behöver hända.

Lite trist är att jag är ganska lättrörd nuförtiden. De borde t.ex. ha triggervarningar innan de visar reklam med folk som är cancersjuka eller liknande. Jag förstår att det är viktigt att sprida information, slå an en ton och visa folk att man kan bli frisk. Det är viktigt att många ser och stödjer kampen.
Men jag blir ändå inte bara lite rörd, jag blir mycket rörd, rentav skitledsen. Och det är jobbigt.
Det är tur att jag inte tittar på TV så ofta.

Imorgon är det spexträff igen :)
På fredag blir det en kårkväll med syrran :)
På lördag blir det en härlig fest med spexarna :)
Söndag är också lite oklar.

Men det blev iallafall 4 smileys av 7 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar