tisdag 15 mars 2016

Lost and found

Flytten till vår nya lägenhet gick bra, vi hade hjälp av vänner och familj i några dagar

Stort tack till er!

Långsamt för mig, och snabbare för min syster, så packas lådor och säckar upp en efter en och vi återfinner allt som var nedpackat, och rensningsgeneratorn slår på igen "Behöver vi spara den här?" och "Jag kan tänka mig att skänka bort de här" är meningar som sägs då och då.

Jag sover i vardagsrummet än så länge, eftersom jag inte har köpt ny säng ännu (de skulle knappt få plats i mitt rum för närvarande) men det är en skön bäddsoffa så jag överlever. 
Framöver väntar mindre och större event. Jag ska bland annat gå bio med Ung Cancer, fira S:t Patric's Day på The Bishops Arms, äta dessert på Kårens moussepub och kanske vila lite också. 
Därefter är det dags att fira påsk i Torshälla och träffa familjen och en fin vän.
April är ganska oskrivet ännu, men i maj ska vi på Ung Cancers landsmöte/festival :D

Hur ser våren ut för er? Vad händer i era liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar