lördag 30 januari 2016

Det var inte meningen att inte skriva om mellandagarna 2015

Mellandagarna 2015 spenderades i ett snöfyllt Säter och Borlänge. Vi umgicks en hel del med en liten busunge, en alldeles för snäll mamma till busungen och en liten del med busungens pappa. De fick paket och vi åt god mat tillsammans. Hoppas de snart hälsar på hemma hos oss - ni är jättevälkomna. Syrran fick sin efterlängtade fjäril på ett bra ställe, efter några vridmoment :P
(jag ska komma på mer exakt hur jag vill transformera mina regnbågsstjärnor, men sen så!).
Lite shopping, två ikea-bruncher varav en med spaning på grabbar och en med fin vän :) vi får ses snart igen! Kanske ta den där roadtrippen om tillfälle ges.
Mycket fika blev det också, bland annat i metropolen Kupolen.
Vi hann även med att träffa en annan finfin vän och prata massor över en lunch, det måste vi göra om snart! Vi gillar ju Borlänge, men du är också välkommen hit när du vill :)

Planerna framöver innefattar att PACKA inför flytten (typ lite mer än en månad kvar nu!) men jag har också valt att åka och hälsa på en vän som jag inte sett på länge, färden blir till Lidköping och då får jag även träffa hennes andra hälft för första gången - spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar