söndag 25 oktober 2015

Hey där

Jag känner att jag får ursäkta mig lite eftersom jag skriver så sällan.
Men det är ju så att saker kommer i vägen, och den här gången menar jag inte bara en, utan två omgångar med antibiotika. Och besvären är ändå inte helt borta.
Efter det kom ett elakt halsvirus som har bestämt sig för att ge mig lock för öronen, och emellanåt låta öronen göra så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Just ja, den smärtan flyttar sig till halsen när den inte sitter i öronen, och då får jag mycket svårt att svälja.
Att inte kunna svälja gör att jag får i mig för lite mat, vilket i sin tur leder till en hemsk halsbränna som jag vaknar av halv 3 på natten när kvällsdosen av paracetamol och ibuprofen har klingat av.
Lägg till att jag då är trött om dagarna, men för pigg i huvudet för att sova.
Och inte heller har jag kunnat fortsätta spela innebandy, eller simma heller för den delen :(

Okej så, nu har jag gnällt nog tror jag.

Hur har ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar